برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

گزارش رسانه‌های روس از توافق آزمون و بایرلورکوزن| بلیت آلمان در جیب لژیونر ایرانی

  • کد خبر: ۷۵۵۵۵
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
گزارش رسانه‌های روس از توافق آزمون و بایرلورکوزن| بلیت آلمان در جیب لژیونر ایرانی
جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، مدعی شد که باشگاه بایرن‌لورکوزن پیشنهاد جذب آزمون را به مبلغ ۱۸‌میلیون یورو به باشگاه زنیت داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شنیده می شود ۲ تیم زنیت سن‌پترزبورگ و بایرلورکوزن بر سر انتقال سردار آزمون به توافق رسیده‌اند. روز گذشته بود که جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، مدعی شد که باشگاه بایرن‌لورکوزن پیشنهاد جذب آزمون را به مبلغ ۱۸‌میلیون یورو به باشگاه زنیت داده است؛ پیشنهادی که به نظر می‌رسد مدیران زنیت را وسوسه کرده است.

 

چمپیونات در مطلبی به نوشته «دیمیتری زیمین» اعلام کرده که زمان جدایی آزمون فرا رسیده است. نویسنده در این مطلب با تمجید از توانایی‌های این مهاجم ایرانی، اعلام کرده است که او می‌توانست زودتر از این‌ها فوتبال روسیه را ترک کند. در این مطلب با تیتر «آزمون ممکن است زنیت را ترک کند؛ زمان آن فرا رسیده»، آمده است: واضح است که برای جدایی این ایرانی از روسیه خیلی دیر شده است. برای سردار آزمون شرم‌آور است.

 

بازیکنی با چنین پتانسیلی می‌توانست مدت‌ها پیش به یک باشگاه متوسط اروپایی برود و به پیشرفت خود ادامه دهد، اما در عوض چند سال پیشرفت مشکوک در زنیت را انتخاب کرد. در این گزارش آمده است: من مطمئن نیستم که کیفیت آزمون اساسا بعد از انتقال از روبین‌کازان بهتر شده باشد، اما بار‌ها او نظر استعدادیاب‌های باشگاه‌های نخبه را جذب می‌کرد و حالا شاید سرانجام زمان عزیمت او فرا رسیده باشد و این انتقال انجام شود. یکی از منابع موثق در تماس با وب‌سایت چمپیونات ادعا می‌کند زنیت و بایرلورکوزن در آستانه توافق بر سر انتقال سردار هستند. به‌زودی این معامله انجام خواهد گرفت و همه خوش‌حال خواهند شد.

 

در ادامه آمده است: من به چیز دیگری اطمینان دارم: سردار فورا نیاز به ترک منطقه راحتی خود دارد. جای تعجب نیست که زنیت می‌خواهد از چنین‌سرمایه‌گذاری‌هایی سود کسب کند و مبلغ مناسبی به دست بیاورد، با توجه به اینکه آزمون یکی از با‌ارزش‌ترین مهاجمان در بازار نقل‌و‌انتقالات روسیه است. نویسنده در پایان نوشته است: سردار باشگاه را ترک می‌کند، باشگاهی که واقعا برای او عزیز شده است. سردار عالی است و اگر این انتقال اتفاق بیفتد، بی‌گمان او شایسته یک خداحافظی زیبا از فوتبال روسیه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->